Szavatosság, jótállás, garancia, fogyasztóvédelem


_Wasp_ # 2009.12.08. 11:22

Kezdem én a kérdéseket.

Mit gondoltok, egy elektronikai terméknél (laptopnál) mennyi vajon a kijavításra nyitva álló "ésszerű határidő"?

Mikortól mondhatja azt a vásárló, hogy "ha eddig nem tudtátok megjavítani, akkor köszönöm szépen, de inkább elállok a szerződéstől".

A kereskedő nem hajlandó semmiféle határidőt közölni - kész lesz, ha kész lesz.


_Wasp_

póker és jogi problémák ingyenes
és felesleges megoldása

_Wasp_ # 2009.12.08. 11:18

Szavatosság, jótállás, garancia, fogyasztóvédelem

Mivel ezek a kérdések polgári és közigazgatási vonatkozásokat is felvethet, nehéz a témát besorolni... Kerüljön mondjuk a polgári joghoz.


_Wasp_

póker és jogi problémák ingyenes
és felesleges megoldása