MOKK fizetési meghagyás


Nusy # 2017.02.28. 15:22

Vadsuhanc!

Írtam olyat, hogy eltűnik a tartozás? Erről tudomásom van, hogy csak bíróság által nem érvényesíthető! Pedig "laikus" vagyok, és tudom! :) De vajon akkor mit fog tenni az Intrum ? Ugyan is bírósági végzés nélkül nagyon semmit! ... úgy gondolom!

Nusy # 2017.02.28. 15:17

ius latratus!

Ha kezdetektől fogva olvasnád az írásomat , és láttad volna mi a kérdésem amitől már eléggé elmentünk, akkor nem írtad volna azt, amit írtál! A közjegyzőnek semmiben nem kell eligazodnia, a lényeg az ELLENTMONDOK és VITATOM!! A többi a bíróság dolga! A kérdésem nem ez volt, de köszönöm!

ius latratus # 2017.02.28. 14:52

khm...
Nos, Vadsuhanc állt közelebb a pontosabb megfogalmazáshoz.

Vadsuhanc # 2017.02.28. 14:37

Kisbubos köszönöm a kiigazítást. Próbáltam érthetően leírni, de mint kiderül tényleg laikus vagyok :-)

Kisbubos # 2017.02.28. 14:30

vagyis jogi úton nem érvényesíthető a követelés :)

ius latratus # 2017.02.28. 14:28

Nusy

Még jó, hogy a közjegyzőnek a tartalma szerint kell elbírálnia az ellentmondásokat.
A "Tisztelt Közjegyző, kérem közölje xxx-szel, hogy nem értem miről beszél"-től kezdve az "ezen és ezen az ügyszámon kibocsátott fmh-val szemben, törvényes határidőn belül, ellentmondással élek"-kel bezárólag elég széles a skála, amelyben a közjegyzőnek valahogy el kell igazodnia...

Vadsuhanc # 2017.02.28. 14:19

Nusy

Egy tartozás elévülése nem azt jelenti, hogy törlik a tartozásodat. Ugyanúgy tartozni fogsz csak állami kényszer alkalmazásával azt nem lehet behajtani.

Nusy # 2017.02.28. 12:53

Vadsuhanc!

Ennyi állt az ellentmondásban!

Tisztelt Közjegyző!
címe…
Az Ön által .... ügyszámon kiadott fizetési meghagyásban nyilvántartott tartozással sem összegszerűségében, sem jogszerűségében nem értek egyet, azt el nem ismerem, VITATOM !
Kelt:
helység, dátum.

………………………………..
név, aláírás
2 db tanú név, lakcím aláírással.

Kisbubos # 2017.02.28. 12:53